• Ophalen en retourneren in onze winkel
  • Klantenservice 0341-432542
  • Laat zien wie je bent
Welkom bij Trendies

Ruilen en Retourneren

RUILEN:
Via de winkel: Tip, bel eerst met de klantenservice (0341-432542) om te informeren of jouw maat er nog hangt. Dit voorkomt teleurstellingen. In de winkel helpen de mensen van team Trendies je met de ruiling. Je ontvang je een retourbewijs en nieuw aankoopbewijs. Er kan alleen geruild worden indien het om te zelfde artikel gaat.

Via PostNL: Tip, bel eerst even met de klantenservice (0341-432542) en geeft aan welke maat je wilt ontvangen. Een mail versturen naar webshop@trendiesbyme.nl mag ook. Geef aan welke maat je zou willen ontvangen. Wij zullen deze maat dan reserveren. Stuur vervolgens het artikel retour en volg daarbij de instructies op het mee geleverde retourformulier. De verzendkosten bij retourneren zijn voor je zelf. Het toesturen van nieuwe artikel vindt plaats zodra wij je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd.

RETOURNEREN:
Via de winkel: Dit kan door het zelf terug te brengen in onze winkel in Harderwijk. Daar ontvang je dan een retourbewijs. De uitbetaling zal plaatsvinden door onze serviceprovider Ogone. Uitbetaling vindt dus nooit plaats in de winkel!

Via PostNL: Bij je bestelling zit een retourformulier met een retoursticker. Plak de retoursticker op je retourzending en breng het naar PostNL. De verzendkosten bij retourneren zijn voor je zelf. Als je geen retourformulier hebt ontvangen neem je contact op met de klantenservice (0341-432542) of stuur een mail naar webshop@trendiesbyme.nl

VOORWAARDEN:
-Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper.
-Bij volledige retournering van een bestelling onder de €50,- ontvangt u ook de €5,-
 verzendkosten retour.
-Binnen 14 werkdagen na leverdatum.
-De kleding is niet gedragen en/of gewassen.
-Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren op de artikelen aanwezig.
-Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
-De originele kaartjes en fabrikanten labels zijn nog bevestigd aan het artikel.
-Het artikel zit in de originele verpakking.
-Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
-In geval van product- en/of leverfouten zijn de kosten van retour zenden voor rekening
 van Trendies.
-Deze kosten zullen achteraf aan u vergoed worden.
-Product- en/of leverfouten dienen binnen 3 dagen na levering met omschrijving aan
 ons gemeld te worden.
-Indien niet aan onze voorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht
 om de zending aan u terug te sturen.



  • Ophalen en retourneren in onze winkel
  • Klantenservice 0341-432542