• Ophalen en retourneren in onze winkel
  • Klantenservice 0341-432542
  • Laat zien wie je bent
Welkom bij Trendies

Veelgestelde vragen

Overige vragen

  • 1. Is de voorraad op de webshop up-to-date?
    De voorraad wordt na elke bestelling bijgewerkt. Desondanks kan het altijd voorkomen dat een artikel onverhoopt niet voorradig is. U krijgt hierover dan zo snel mogelijk bericht. In de uitverkoop gaat het vaak om de laatste stuks. Ondanks dat wij zeer nauwkeurig werken, kan het dan voorkomen dat een artikel niet gevonden wordt.
  • 2. Krijg ik mijn geld terug bij verhoogde kortingsactie?
    Het is mogelijk dat kort na uw aankoop er een kortingsactie komt of dat het artikel verder afgeprijsd wordt. Helaas kunnen wij u niet het verschil terugbetalen.
  • 3. Moet ik verzendkosten betalen?

    Bij besteding vanaf 50 euro is verzending in Nederland, België en Duitsland gratis.

    Bij besteding onder 50 euro wordt in Nederland 5 euro verzendkosten in rekening gebracht. Voor België en Duitsland bereken we 12 euro.

  • 4. Kan ik een artikel afhalen in de winkel?
    Ja, dat kan door te kiezen voor "afhalen in de winkel". U krijgt dan een orderbevestiging per email met daarop het filiaal waarvoor is gekozen. De artikelen kunnen dan gepast worden zodra u in de winkel bent. U krijgt  bericht per mail zodra het artikel in uw filiaal naar keuze aanwezig is. Indien het artikel niet in uw filiaal aanwezig is zorgen wij dat het daar binnen enkele dagen is.
  • 5. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    U kunt betalen met iDeal en Credit card. iDeal is de meestgebruikte en eenvoudigste. 
  • 6. Wat is iDeal?
    iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Dit is de snelste en eenvoudigste manier van betalen. Wij adviseren dan ook voor deze manier te kiezen. Deelnemende banken aan het IDEAL-telebankiersysteem zijn vrijwel alle Nederlandse banken.ABN AMRO, Fortis, Friesland bank, van Lanschot, ING, Rabobank en SNS. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
  • 7. Kan ik een artikel ruilen?
    Jazeker en wel binnen 14 dagen na ontvanst van uw zending. Hiervoor gebruikt u het retourformulier dat is toegevoegd bij elke bestelling. Daarop kunt u aangeven welk artikel u wilt ruilen. U betaald geen retourkosten binnen Nederland en opsturen van het nieuwe artikel is bij aankoop boven €50,- euro gratis. Bij aankoop onder €50,- euro of bij artikelen met 50% korting of meer betaalt u €5,- euro verzendkosten.
  • 8. Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
    Retourneren gaat via het retourformulier.  De kosten voor het retour zenden zijn voor uw eigen rekening. Ruilen is wel gratis.

    Graag met goed ingevuld retourformulier opsturen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. U ontvangt uw geld binnen 1 tot 5 werkdagen retour vanaf het moment dat wij het pakket retour ontvangen hebben.

  • 9. Kan ik een artikel terugbrengen in een van de winkels?
    Ja dat kan binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel. Gezien wij streven naar zo min mogelijk contant geld in de filialen kunnen wij het aankoopbedrag niet uitbetalen aan de kassa. Het artikel gaat naar de webshop en na controle zal de aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort worden op uw rekening. Vul daarom ook bij retourneren/ruilen in de winkel het retourformulier geheel in.
  • 10. Kan ik een artikel ruilen in een van de winkels?
    Jazeker. Binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel en in de originele staat.
  • 11. Komt er vaak nieuwe collectie op de webshop?
    Jazeker! Bijna het gehele jaar wordt de webshop aangevuld met nieuwe collecties. Elk seizoen selecteren we uit de beste modemerken. Er komen er plus minus 50  per week bij op de webshop.

  • 12. Is de collectie op de webshop hetzelfde als in de winkels?
    Ongeveer 90% van de collectie van de winkels staat online. Hierdoor zijn we een damessite in het midden- en hoogsegment met een hele grote variatie in artikelen. 
  • 13. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
    Mocht er onverhoopt iets misgaan met uw bestelling of heeft u een klacht over een artikel, dan willen wij dat altijd zo goed mogelijk oplossen. U kunt dit melden op 0341-432542 of via email op webshop@trendiesbyme.nl

    Wij zullen na ontvangst van de klacht of probleem zo snel mogelijk antwoord geven. Het doel is dezelfde werkdag, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen.

  • 14. Wanneer begint de uitverkoop?
    Daar is geen vaste datum voor en bepalen wij vaak kort van tevoren. Indien u zich inschrijft voor de email nieuwsbrief bent u altijd als eerste op de hoogte van onze acties. U kunt ook de facebookpagina van Trendiesbyme liken.

Bestellen

  • 1. Hoe kan ik producten ruilen?

    Ruilen van artikelen kan op verschillende manieren:

    -Dit kan door het zelf terug te brengen in onze winkel in Harderwijk of Huizen. Tip, bel eerst met de klantenservice 0341-432542 om
     te informeren in welk filiaal jouw maat hangt, zodat je niet voor niets komt. In het filiaal helpen de mensen van team Trendies je met
     het ruilen van die andere maat of een ander artikel. Je ontvang je dan een retourbewijs en nieuw aankoopbewijs. Indien er sprake is
     van prijsverschillen zal de uitbetaling altijd plaatsvinden via onze serviceprovider Ogone. Uitbetaling vindt dus nooit in de winkel 
     plaats.

    -Je meld je ruiling aan via webshop@trendiesbyme.nl en geeft aan welke maat je wilt ontvangen. Wij zullen deze maat dan reserveren 
     en van ons ontvang je een retournummer waarmee de bestelling kan worden teruggestuurd. Verdere instructies staan op het 
     retourformulier. Aan iedere bestelling wordt een retourformulier toegevoegd. Mocht je het formulier niet meer hebben dan sturen 
     wij altijd een retourformulier als bijlage mee. De verzendkosten bij retourneren zijn voor je zelf. Het toesturen van nieuwe
     artikel vindt plaats als wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd.

  • 2. Hoe kan ik producten retourneren?

      Retourneren kan op verschillende manieren:

    -Dit kan door het zelf terug te brengen in onze winkel in Harderwijk of Huizen. Daar ontvang je dan een retourbewijs. De uitbetaling
     zal plaatsvinden door onze serviceprovider Ogone. Uitbetaling vindt dus nooit plaats in de winkel.

    -Je meld je retourzending aan via webshop@trendiesbyme.nl  en ontvangt van ons een retournummer. Als je een retournummer
      hebt ontvangen mag de bestelling retour gestuurd worden. Verdere instructies staan op het retourformulier. Aan iedere bestelling
      wordt een retourformulier toegevoegd. Mocht je het formulier niet meer hebben dan sturen wij bij een retouraanvraag altijd een
      exemplaar als bijlage mee.  De verzendkosten bij retourneren zijn voor je zelf.

  • 3. Wat zijn de retourneervoorwaarden?

      De volgende voorwaarden gelden voor het ruilen of retourneren:

    - Retourneren kan binnen 14 werkdagen na leverdatum.
    - De kleding mag niet gedragen en/of gewassen zijn.
    - Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
    - Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
    - De originele kaartjes en labels zijn nog bevestigd aan het artikel.
    - Het artikel zit in de originele verpakking.
    - Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper.
    - Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
    - In geval van product- en/of leverfouten zijn de kosten van retour zenden voor rekening van Trendies. Deze zullen achteraf aan u    
      vergoed worden en uitbetaald worden door Ogone onze serviceprovider.
    - Product- en/of leverfouten dienen binnen 3 dagen na levering met aan ons gemeld te worden via webshop@trendiesbyme.nl 
    - Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen aan u terug te sturen.

Betalen

  • 1. Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

    Veilig betalen
     
    Veilig en gemakkelijk betalen staat bij Trendiesbyme voorop. Al onze transacties zijn beveiligd en gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens worden niet bewaard in computersystemen en kunnen niet worden onderschept. Trendiesbyme accepteert online betaling via Ideal of Creditcard. 

    Betalen met Ideal
     
    Met Ideal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en
    gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

    Creditcard

    In onze webshop worden betalingen middels Mastercard en Visa ondersteund. Indien u met creditcard wenst te betalen, dient u dit aan te geven bij de betaalmethode.

     

     

  • Ophalen en retourneren in onze winkel
  • Klantenservice 0341-432542