Shopping bag
Menu
Uw filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Onze webshop is vernieuwd! De eerste 500 bestellingen ontvangen een shoptegoed tussen de €10,- en €100,- van ons cadeau! 
Welkom bij Trendies

Veelgestelde vragen

aan de klantenservice

  • Is de voorraad op de webshop up-to-date?
    De voorraad wordt na elke bestelling bijgewerkt. Desondanks kan het altijd voorkomen dat een artikel onverhoopt niet voorradig is. Je krijgt hierover dan zo snel mogelijk bericht. In de uitverkoop gaat het vaak om de laatste stuks. Ondanks dat er nauwkeurig wordt gewerkt, kan het voorkomen dat een artikel niet meer op voorraad is.
  • Hoe vaak komt er nieuwe collectie op de webshop?
    Dat ligt aan het moment waarop we in het het seizoen zitten. In het voorjaar komt er vanaf eind januari elke dag nieuwe collectie binnen en deze zal iedere dinsdag worden gefotografeerd. Voor het weekend is deze collectie dan online zichtbaar. Voor de najaar collecties geldt dat deze binnen komen vanaf eind augustus en de zelfde cyclus belopen. Er moet wel een kant tekening worden gemaakt omdat collecties elkaar sneller opvolgen en seizoen vervlakken. Er zijn dus eigenlijk maar een paar momenten per seizoen dat er niets nieuws is.

  • Is de collectie op de webshop hetzelfde als in de winkel?
    Bijna alles wat wij verkopen staat op onze webshop. Denk hierbij aan ongeveer 90% van onze totale collectie voor dames. De maten die zichtbaar zijn op de voorraad van de webshop zijn ook de maten die wij in de winkel op voorraad hebben. Er is geen onzichtbare extra voorraad. Voor de modellen en kleuren geldt hetzelfde.  
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Je kunt op onze webshop betalen metverschillende betaalmethodes. De betaalmethodes die wij accepteren zijn Ideal; de creditcards van Euro Card, Master Card en Visa;verder worden Giropay, Bankcontact/Mister Cash en Sofort Überweisung ondersteund.
  • Wat is iDeal?
    iDeal is online betalen via je eigen telebankiersysteem thuis. Dit is de snelste en eenvoudigste manier van betalen. Wij adviseren dan ook om deze manier te kiezen. Deelnemende banken aan het iDeal-telebankiersysteem zijn vrijwel alle Nederlandse banken, zoals ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot. Met iDEAL reken je af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.
  • Kan ik een artikel afhalen in de winkel?
    Ja, dat kan door te kiezen voor "afhalen in de winkel" tijdens het afrekenen van je bestelling. Je krijgt dan een orderbevestiging per email met daarop het afhaal adres van de winkel. De artikel (en) kunnen in de winkel gepast worden of mee naar huis worden genomen om het daar te passen. Je krijgt  per mail bericht zodra het artikel(en) gereed staan om te worden opgehaald.
  • Hoe hoog zijn de verzendkosten in de EU?

    Bij besteding vanaf €49,95,- euro is verzending in Nederland, België en Duitsland gratis. Zodra het aankoop bedrag onder die €49,95 komt zal er tijdens de check-out automatisch een bedrag in rekening worden gebracht. 


    LandVerzendkosten
     Nederland € 7,50
     België € 9,90
     Duitsland € 11,50
  • Kan ik een artikel ruilen?
    Jazeker en wel binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Om teleurstelling te voorkomen kun je het beste even bellen met de klantenservice onder nummer 0341-432542. De juiste maat kan dan voor je worden achter gehouden en je weet direct of het gelukt is. Verder volg je de instructies op het meegeleverde retourformulier. Zet op het retourformulier als opmerking dat het om een ruiling gaat. De kosten voor het retour sturen van de foute maat zijn voor je zelf. Zodra wij de verkeerde maat hebben ontvangen zullen wij de gevraagde maat toesturen. Hierover zul je via de mail op de hoogte worden gehouden.  
  • Kan ik het artikel(en) terugbrengen in de winkel?
    Ja dat is geen probleem. Dat kan tot 14 dagen na ontvangst van het artikel (en). Wij zullen het aankoopbedrag niet uitbetalen aan de kassa, maar via onze service provider Worldline. Zij crediteren het bedrag dan op de rekening waar het bij de aankoop van afgeschreven is. De mensen van de webshop zullen het artikel controleren en hiervan wordt je via de mail op de hoogte gesteld. Het aankoopbedrag zal binnen 3 tot 5 werkdagen worden teruggestort. In de winkel ontvang je wel een retourbewijs. 
  • Moet ik de kosten van een retourzending zelf betalen?

    Als je jouw bestelling (gedeeltelijk) retour stuurt naar TRENDIES BY ME met Returnista betaalt TRENDIES BY ME een deel van de retourkosten mee. Je hebt 14 dagen de tijd, vanaf het moment dat je bestelling is geleverd, om je bestelling retour te sturen.


    LandRetourkosten brengen pakketpuntRetourkosten pakket op laten halen
    Nederland € 4,58€ 6,57 
    België € 7,20
    Duitsland € 7,24X
  • Hoe snel betalen jullie mijn retourzending uit?
    De uitbetalingen van een retourzending worden altijd zo snel mogelijk verwerkt. Indien mogelijk altijd op dezelfde dag dat wij de retourzending binnen krijgen. De uitbetaling zal altijd plaatsvinden via onze service provider Worldline. Zij zijn onze internet kassa. Als er geen bijzondere (feest) dagen zijn zal de uitbetaling 3 tot 5 werkdagen in beslag nemen. 

  • Krijg ik het prijsverschil terug bij een nieuwe kortingsactie?
    Het is mogelijk dat er kort na je aankoop een nieuwe kortingsactie komt of dat het artikel verder afgeprijsd wordt. Helaas kunnen wij je niet het verschil terugbetalen. Uitzonderingen op deze regel kunnen er zijn, mits er overleg is geweest.
  • Wat is een TRENDIES BY ME fan?
    Een TRENDIES BY ME fan is een echte fashion liefhebber! Als TRENDIES BY ME fan ben je als eerste op de hoogte van de nieuwe collectie en acties van jouw favoriete merken! Met elke aankoop online of in de winkel spaar je voor extra korting, in de vorm van TRENDIES BY ME punten. Als fan van TRENDIES BY ME kan jij genieten van alle voordelen die wij jou bieden!
  • Wat moet ik doen als ik al klant ben in de winkel, maar niet online?
    Als member van TRENDIES BY ME maak je gebruik van een klantnummer. Dit klantnummer is zowel online op de webshop, als fysiek in de winkel te gebruiken. Met dit klantnummer spaar jij ook de TRENDIES BY ME punten.
     
    Ben jij al een member in onze fysieke winkel, maar heb jij geen online account? Geen zorgen, jouw e-mailadres is bij ons bekend. Om je gespaarde punten niet verloren te laten gaan gebruik je het e-mailadres, waarmee jij in ons klantenbestand staat. Jij krijgt dan de mogelijkheid om een online account aan te maken met hetzelfde e-mailadres. 

    Het aanmaken van je online account doe je door de volgende stappen te volgen. 
    -Klik hierom je wachtwoord te wijzigen. 
    -Klik vervolgens op wachtwoord vergeten?
    -Hier kan jij vervolgens het e-mailadres invullen dat bij ons bekend is.
  • Wat zijn TRENDIES BY ME punten?
    Wij zijn blij met jou als TRENDIES BY ME fan, onze echte fans belonen we daarom met TRENDIES BY ME punten. Deze punten spaar je automatisch als TRENDIES BY ME fan. Online check je snel jouw saldo en je TRENDIES BY ME punten kun je eenvoudig verzilveren bij elke bestelling.
  • Hoe werken TRENDIES BY ME punten?
    Je ontvangt 1 TRENDIES BY ME punt bij elke €10,- die je online of in de winkel besteedt, met uitzondering van artikelen in de sale. Elke TRENDIES BY ME punt is 50 eurocent waard en kun je vanaf 14 dagen na het verkrijgen inleveren bij je nieuwe aankoop.
     
    In de praktijk:
    Stel; twee weken geleden heb jij een item gekocht in onze winkel of webshop. Met deze aankoop als TRENDIES BY ME fan heb je punten gespaard. Nu heb je je ogen gericht op een nieuw item. Als fan heb jij nu de mogelijkheid om je gespaarde TRENDIES BY ME punten in te leveren en korting te ontvangen op je aankoop. Tijdens de checkout kun jij zelf de keuze maken of en hoeveel TRENDIES BY ME punten jij wil inzetten bij deze aankoop.
  • Waarom zijn mijn TRENDIES BY ME punten niet meteen zichtbaar na een aankoop?
    Wij hanteren een termijn van 14 dagen met het beschikbaar stellen van je TRENDIES BY ME punten. De 14 dagen zijn ingesteld om te voorkomen dat punten dubbel besteed worden. Je punten worden automatisch beschikbaar gesteld, zodra de retourtermijn van 14 dagen verlopen is.
  • Wat gebeurt er met mijn TRENDIES BY ME punten als ik een bestelling retour stuur?
    Op het moment dat jij je aankoop retour stuurt krijgen wij hier melding van. Zodra wij je retour ontvangen zullen wij deze verwerken en worden de gebruikte punten teruggezet in je account. Met het retour sturen van je aankoop worden ook de TRENDIES BY ME punten die je gespaard hebt op die aankoop van je account afgeschreven.

    Let op dit is alleen het geval als je punten hebt ingezet bij je aankoop.

  • Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
    Mocht er onverhoopt iets misgaan met je bestelling of heb je een klacht over een gekocht artikel, dan willen wij dat altijd zo goed mogelijk oplossen in overleg met jou.

    Je kunt dit melden via de klantenservice door te bellen naar 0341-432542. Daar zullen de medewerkers je uitleggen wat de gang van zaken is. Aanmelden via het e-mailadres van de webshop is ook een goede optie. Stuur indien mogelijk gelijk een aantal afbeeldingen (foto`s van de klacht of het probleem) mee, zodat wij het probleem direct kunnen inschatten. Indien wij het noodzakelijk vinden ontvang je een antwoordnummer van ons om het product gratis te kunnen versturen. Ons e-mailadres is: [email protected] 

    Wij zullen na ontvangst van de klacht of het probleem zo snel mogelijk antwoord geven. Het doel is dezelfde werkdag, maar uiterlijk binnen 3 tot 5 werkdagen.

  • Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
    Als je een vraag hebt die er niet tussen staat kun je contact opnemen met de klantenservice door te bellen met 0341-432542, een mail te sturen naar [email protected] of je vult het contactformulier in.

MAAK KANS OP €250,- SHOPTEGOED

Word fan van TRENDIES BY ME om altijd op de hoogte te zijn van het laatste nieuws

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Bekijk hier ons cookiebeleid.