Shopping bag
Menu
Uw filters
Welkom bij Trendies

Veelgestelde vragen

aan de klantenservice

  • Is de voorraad op de webshop up-to-date?
    De voorraad wordt na elke bestelling bijgewerkt. Desondanks kan het altijd voorkomen dat een artikel onverhoopt niet voorradig is. Je krijgt hierover dan zo snel mogelijk bericht. In de uitverkoop gaat het vaak om de laatste stuks. Ondanks dat er nauwkeurig wordt gewerkt, kan het voorkomen dat een artikel niet meer op voorraad is.
  • Krijg ik het prijsverschil terug bij een nieuwe kortingsactie?
    Het is mogelijk dat kort na uw aankoop er een nieuwe kortingsactie komt of dat het artikel verder afgeprijsd wordt. Helaas kunnen wij u niet het verschil terugbetalen. Uitzonderingen op deze regel kunnen er zijn mits er overleg is geweest.
  • Hoe hoog zijn de verzendkosten in de EU?

    Bij besteding vanaf €49,95,- euro is verzending in Nederland, België en Duitsland gratis. Zodra het aankoop bedrag onder die €49,95 komt zal er tijdens de check-out automatisch een bedrag in rekening worden gebracht. Voor Nederland, Duitsland en Belgie is dit €5,- 

  • Moet ik de kosten van een retourzending zelf betalen?
    Als je iets retour wil sturen naar Trendiesbyme moeten de kosten van de verzending door jezelf betaald worden. Je hebt daarvoor 14 dagen de tijd, vanaf het moment dat je bestelling bij je thuis is geleverd.
  • Hoe snel wordt mijn retourzending uit betaald?
    De uitbetalingen van een retourzending worden altijd zo snel mogelijk verwerkt. Indien mogelijk altijd op de zelfde dag dat wij de retourzending binnen krijgen. De uitbetaling zal altijd plaatsvinden via onze service provider Ogone. Zij zijn onze internet kassa. Als er geen bijzondere (feest) dagen zijn zal te tussen de 3-5 werkdagen in beslag nemen. 

  • Kan ik een artikel afhalen in de winkel?
    Ja, dat kan door te kiezen voor "afhalen in de winkel" tijdens het afrekenen van je bestelling. Je krijgt dan een orderbevestiging per email met daarop het afhaal adres van de winkel. De artikel (en) kunnen in de winkel gepast worden of mee naar huis worden genomen om het daar te passen. Je krijgt  per mail bericht zodra het artikel(en) gereed staan om te worden opgehaald.
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Je kunt op de webshop van Trendiesbyme betalen met iDeal. De Credit Cards van Euro Card Master Card en Visa. Fashioncheque`s zijn ook welkom.
  • Wat is iDeal?
    iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Dit is de snelste en eenvoudigste manier van betalen. Wij adviseren dan ook voor deze manier te kiezen. Deelnemende banken aan het IDEAL-telebankiersysteem zijn vrijwel alle Nederlandse banken.ABN AMRO, Fortis, Friesland bank, van Lanschot, ING, Rabobank en SNS. Met iDEAL reken je af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
  • Kan ik een artikel ruilen?
    Jazeker en wel binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Om teleurstelling te voorkomen kun je best even bellen met de klanten service onder nummer 0341-432542. De juiste maat kan dan voor je worden achter gehouden en weet je direct of het gelukt is. Veder volg je de instructies op het meegeleverd retour formulier. Zet op het retour formulier als opmerking dat het om een ruiling gaat. De kosten voor het retour sturen van de foute maat zijn voor je zelf. Zodra wij de verkeerde maat hebben ontvangen zullen wij de gevraagde maat toesturen. Hierover zul je via de mail op de hoogte worden gehouden.  
  • Kan ik het artikel(en) terugbrengen in de winkel?
    Ja dat is geen probleem. Dat kan tot 14 dagen na ontvangst van het artikel (en). Wij zullen het aankoopbedrag niet uitbetalen aan de kassa maar via onze service provider Ogone. Zij crediteren het bedrag dan op de rekening waar het bij de aankoop van afgeschreven is. De mensen van de webshop zullen het artikel controleren en hiervan wordt je via de mail op de hoogte gesteld. Het aankoopbedrag zal binnen 3-5 werkdagen worden teruggestort. In de winkel ontvang je wel een retourbewijs. 
  • Hoe vaak komt er nieuwe collectie op de webshop?
    Dat ligt aan het moment waarop we in het het seizoen zitten. In het voorjaar komt er vanaf eind januari elke dag nieuwe collectie binnen en deze zal iedere dinsdag worden gefotografeerd. Voor het weekend is deze collectie dan online zichtbaar. Voor de najaar collecties geldt dat deze binnen komen vanaf eind augustus en de zelfde cyclus belopen. Er moet wel een kant tekening worden gemaakt omdat collecties elkaar sneller opvolgen en seizoen vervlakken. Er zijn dus eigenlijk maar een paar momenten per seizoen dat er niets nieuws is.

  • Is de collectie op de webshop hetzelfde als in de winkel?
    Bijna alles wat wij verkopen staat op onze webshop. Denk hierbij een ongeveer aan 90% van onze totale collectie voor dames en kids. De maten die zichtbaar zijn op de voorraad van de webshop zijn ook de maten die wij in de winkel op voorraad hebben. Er is geen onzichtbare extra voorraad. Voor de modellen en kleuren is dat ook zo.  
  • Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
    Mocht er onverhoopt iets misgaan met uw bestelling of heeft u een klacht over een gekocht artikel, dan willen wij dat altijd zo goed mogelijk oplossen in overleg met jouw.

    Je kunt dit melden via de klanten service op nummer 0341-432542. Daar zullen de medewerkers je uitleggen wat de gang van zaken is. Aanmelden via het email adres van de webshop is ook een goede optie. Stuur indien mogelijk gelijk een aantal afbeeldingen (foto`s van de klacht of probleem) mee zodat wij het probleem direct kunnen inschatten. Indien wij het noodzakelijk vinden ontvang je een antwoordnummer van ons om het product gratis te kunnen versturen. Ons email adres is: webshop@trendiesbyme.nl 

    Wij zullen na ontvangst van de klacht of probleem zo snel mogelijk antwoord geven. Het doel is dezelfde werkdag, maar uiterlijk binnen 3-5 werkdagen.

  • Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
    Als je een vraag hebt die er niet tussen staat kun je contact opnemen met de klantenservice onder nummer 0341-432542 of een mail sturen naar webshop@trendiesbyme.nl of je vult een contactformulier in.
Divide